18 April 2017

Kulit cantik dan berat maintain dengan Shaklee, gila tidak mau???


"Amboiiii, pelahapnya awak ni Amanda!"

Pelahap apa pulakkk, memang beginilah saya makan setiap hari. I eat for two because my tummy needs continuous shower of love or it will get upset. Then, when the tummy gets upset, it will tell the brain to side with her fighting against me. That's when Gastric wakes up and join their team.

Dramatic much? Hah, welcome to my territory!

And don't even try to lecture me about healthy eating because because  I am actually wayyy slimmer now than I was 5 months ago!

Rahsianya? Telan aja vitamin Shaklee secara konsisten.

Setakat ini, saya consume Energizing Soy Protein (ESP), Cinch Shake (uuuu my favourite!), Vita E Complex, Vita C Plus, Herblax, and Performance Drink. and of course 2 liters of water EVERY SINGLE DAY without fail (saya minum ikut berat badan), memang banyak perubahan ketara saya rasa selepas setahun!

Mula-mula tu ambik Shaklee untuk hilangkan masalah jerawat di dahi saya, tiada niat pun mau setia. Tapi, selepas satu tahun saya masih juga setia dengan produk ini. Why? Sebab inilah satu-satunya produk yg betul-betul memberi kesan kepada saya dalaman dan luaran!

Bayangkan saja, selepas dua minggu pengambilan, hampir semua orang di sekeliling saya tegur perubahan kulit wajah saya. They said, I was getting fairer. Then only I realized yang parut-parut di wajah saya semakin pudar and kulit saya tidak lagi kusam seperti sebelumnya. Berat pun kekal, tiada penambahan!

And the rest is history. :D

Syukurlah saya ditemukan dengan produk yg selamat, berkesan dan mesra alam ini. Kalau tidak, I really cannot imagine what will happen because Shaklee is literally my life now. Haha


2 comments:

Brigett Rusx said...

We are what we eat urang bilang kan manda..

Gaby said...

Ya betul